مصاحبه آرشیو خبر ها
فوتبال ایتالیا مدیون «یوونتوس» است

فوتبال ایتالیا مدیون «یوونتوس» است

ریكاردو كوكی خبرنگار ورزشی و مجری برنامه La Domenica Sportiva در شبكه تلویزیونی 1 Rai، با یادآوری عملكرد باشگاه‌های سری آ ایتالیا در سال 2018، یوونتوس و ناپولی را یكه‌تازان فوتبال در این كشور عنوان كرد.

 

انتظار داشتم یوونتوس در پایان نیم فصل رقابت‌های سری آ و مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان در بهترین حالت و با نهایت قدرت به مرحله بعد صعود كند؛ اتفاقی كه هرچند در ایتالیا به وقوع پیوست اما در اروپا با شدتی به مراتب كمتر از پیش‌بینی‌ام محقق شد. با این همه یوونتوس در نیمه دوم سال 2018 در مسیر انتظارات پیش رفت تا نیمه نخست سال 2019 را با دنیایی از امیدها آغاز كند.
تبریك ویژه‌ام را اما به ناپولی به عنوان سخت‌كوش‌ترین باشگاه ایتالیایی در سال 2018 می‌گویم. با اینكه آنها هنوز از حیث فنی فاصله‌ای زیاد با بیانكونری‌ها دارند اما با هدایت آنچلوتی در بالاترین سطح ذهنیت و بلوغ خود قرار دارند و همچنان می‌توانند به عنوان یك تهدید بانوی پیر را تا پایان رقابت‌ها تعقیب كند.
یوونتوس و ناپولی تیم‌هایی هستند كه لیگ ایتالیا را در تمام سالهای اخیر زنده و پویا نگه داشته‌اند‌. آمادگی بالای آنها در سالهای اخیر درهای امید را به روی سایر تیم‌ها بسته است. با این حال بدون شك یوونتوس قوی‌ترین تیم حال حاضر ایتالیا است؛ تیمی كاملاً فنی و تاكتیكی و باشگاهی با كیفیت در تمام ابعاد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: